Reklamace obuvi
I Vaše boty můžou dopadnout tak, jako ty na obrázku. Někomu se to podaří během roku, někomu během pěti let a někomu se něco podobného prostě nestane nikdy.
Obuv, kterou najdete na našem eshopu - tedy Česká obuv, se vyrábí i v dnešní době plné strojů a robotů stále pořád ještě z velké části ručně. Na spoustu námi dodávaných bot se používají také z velké části přírodní materiály, u kterých prostě nejde zaručit 100%. kvalitu. Já osobně říkám, že 100%. kvalitu totiž nedokáže zaručit ani Mercedes.
Například co se týče zpracování kůže, je pro dodavatele velmi těžké dodržet vždy přesně stejný odstín, a proto se může stát, že boty, které vám dorazí - budou mít mírně jiný odstín, než ty na fotografii na eshopu. Navíc i fotografie může odstín mírně zkreslit, v závislosti na světelných podmínkách při fotografování.
Další problém může nastat při špatné volbě velikosti. Zde však není problém výrobek vyměnit v 30 denní lhůtě na výměnu zboží nebo si nechat vrátit peníze. Při vracení v 30 denní lhůtě platí tato pravidla:
- pokud chcete vrátit celou částku zboží vracejte v původním obalu bez známek opotřebení
- pokud zboží jeví známky opotřebení prodávající může cenu ponížit o adekvátní částku
- pokud odstupujete od kupní smlouvy, vracejte zboží i s dárky - jsou součástí smlouvy
- pokud vracíte pouze část objednávky, nemáte nárok na vrácení poštovného
Obecná rady od nás ale jsou:
Pokud kupujete flexiblovou obuv a nemůžete se rozhodnout například mezi velikostí 42 a 43 - raději volte velikost menší. Flexiblová obuv je totiž díky svému střihu uvnitř prostornější, než obuv lepená.
U většiny dětské obuvi uvádíme vnitřní délku stélky, tak raději před objednáním změřte svému dítěti délku chodidla. Fyzioterapeuty doporučovaný nadměrek je 5-12mm. Při měření však nezapomínejte do délky započítat patní oblouk a pokud má dítě ukazováček delší než palec, tak měřit tuto délku.
Zde najdete vzorový formulář pro odstoupení od smouvy.
Stává se ale také, že chyba není na straně výrobce. Dodavatelé naší obuvi vždy k výrobkům přikládají dopručení pro nošení a údržbu daného druhu obuvi, které je vhodné dodržovat, abyste předešli možným reklamacím a nebo jejich případnému neuznání.
Zde vám přinášíme několik základních rad:
- vždy si přečtěte návod na používání a údržbu
- noste obuv pouze k ůčelu, ke kterému je určená
- berte v potaz také způsob výroby a použité materiály s ohledem na nošení například v dešti nebo ve sněhu
- pečujte pravidelně o svoji obuv s ohledem na její aktuální stav a materiál, ze kterého je vyrobena - u každého produktu na našem eshopu se zobrazují doporučené přípravky na údržbu a nebo je můžete vybrat v kategoriích krémy a spreje a impregnace.
- obuv prvidelně střídejte a po delším nošení ji nechte alespoň 24 hodin odpočinout - po dobu odpočinku používejte napínaky do bot.
Délka záruční lhůty pro všechny výrobky je 24 měsíců. Toto je však obecná administrativní lhůta, která nemá přímou souvislost s obvyklou životností různých výrobků. Určitě je vám na první pohled zřejmé, že jinou životnost budou mít dětské textilní papučky a jinou kožená flexiblová obuv.
Reklamační řízení lze vždy zahájit po předložení kompletního páru reklmaované obuvi, který zašlete spolu s popisem reklmace, číslem objednávky a nebo kopií dokladu na naši adresu CZ Boty, Bečov 209, 435 26. Zboží musí být také řádně vyčištěno (svršek i podešev). Vždy nezapoměňte přiložit kopii faktury a případně číslo účtu, kam budete chtít vrátit peníze.
Vyřízení reklamace nám včetně odstranění závad trvá mxaimálně 30 dní od uplatnění reklamace.
V případě, že vaše reklamace bude zamítnuta obdržíte od nás zdůvodnění přímo od výrobce.
Pokud budete mít jakékoliv nejasnosti, neváhejte mě kontaktovat na info@czboty.cz .